Javni poziv za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora 1/18

ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 28. svibnja 2018. godine do 12:00 sati

DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o.
Zagreb,  Planinska 1

Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa: 372-01/17-01/153, Urbroj: 536-03-01-02/02-17-01 od 17. travnja 2018. godine, društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. objavljuje

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 1/18

Predmet javnog poziva su poslovni prostori navedeni u tabelarnom prikazu kako slijedi:

Rb

oznaka PP

Grad

Adresa

Položaj

Pov. m2

En. cert.

Djelatnost

Jamčevina

HRK

Početna

zakupnina

HRK

 

Vrijeme i datum pregleda

1.

PP284

OSIJEK

Adama Reisnera 65

prizemlje

79.24

D / E

ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

8.639,70

2.879,90

 

 

 

17. 05. 2018.

 

12.15 – 12.45

2.

PP6631

OSIJEK

Gornjodravska obala 93

visoko prizemlje

54.30

F / D

uredska, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

2.867,04

955,68

 

 

 

14. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

3.

PP302

OSIJEK

Hrvatske Republike 5

ulično prizemlje

118.91

D / B

ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

15.153,90

5.051,30

 

 

 

 

17. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

4.

PP299

OSIJEK

Hrvatske Republike 7

ulično prizemlje

21.70

G / G

uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

1.328,04

442,68

 

 

 

17. 05. 2018.

 

10.00 – 10.30

5.

PP6813

OSIJEK

Ivana Gundulića 66

ulično prizemlje

20.61

F

uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

1.261,32

420,44

 

 

 

16. 05. 2018.

 

12.15 – 12.45

6.

PP307

OSIJEK

J.J. Strossmayera 115

ulično prizemlje

57.53

E / G

uredska, trgovačka, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

3.037,59

1.012,53

 

 

 

14. 05. 2018.

 

10.00 – 10.30

7.

PP3127

OSIJEK

J.J. Strossmayera 3

ulično prizemlje

156.35

E / D

uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

10.881,96

3.627,32

 

 

 

14. 05. 2018.

 

12.15 – 12.45

8.

PP317

OSIJEK

Kuhačeva 13

prizemlje ul. dijela,  lijevo od ulaza

58.41

E / G

ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

9.925,02

3.308,34

 

18. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

9.

PP286

OSIJEK

Pavla Pejačevića 48

prizemlje prizemne kuće

39.06

E / D

uredska, trgovačka, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

2.062,38

687,46

 

 

14. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

10.

PP6934

OSIJEK

Ribarska 3

podrum zgrade

125.05

D / E

skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

3.376,35

1.125,45

 

 

 

15. 05 .2018.

 

10.00 – 10.30

11.

PP6865

OSIJEK

Ružina 2

ulično prizemlje

14.17

D / B

uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

867,21

289,07

 

 

 

16. 05. 2018.

 

10.00 – 10.30

12.

PP2991

OSIJEK

Stjepana Radića 22

ulično prizemlje

60.51

D / B

ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt - tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

10.281,87

3.427,29

 

 

 

17. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

13.

PP3162

OSIJEK

Sv. Ane 52

poslovni prostor, ulična zgrada

28.49

C / F

trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

1.512,81

504,27

 

 

 

16. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

14.

PP3163

OSIJEK

Sv. Ane 52

poslovni prostor,  ulični dio kuće

22.89

E / G

trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

1.215,45

405,15

 

 

 

16. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

15.

PP361

OSIJEK

Trg bana Josipa Jelačića 8

ulično prizemlje,  desno od ulaza

30.00

F / F

uredska, trgovačka, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

2.088,00

696,00

 

 

 

18. 05. 2018.

 

12.15 – 12.45

16.

PP3245

OSIJEK

Trg Ivana Pavla II br 1

poslovni prostor

17.11

D / F

ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

2.907,33

969,11

 

15. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

17.

N.K. O.16

PP7235

OSIJEK

Vijenac kraljeve Sutjeske 2

prizemlje

81.37

D / G

trgovačka, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

3.168,54

1.056,18

 

 

 

18. 05. 2018.

 

10.00 – 10.30

18.

 

 

 

PP3323

*

OSIJEK

Vukovarska 22

posl.pr. br.1 u uličnom prizemlju,  prvi desno od ulaza u zgradu

37.26

D / B

uredska, trgovačka, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

1.967,34

655,78

 

 

 

18. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

19.

PP3324

OSIJEK

Vukovarska 22

posl.pr.br.2 u uličnom prizemlju, drugi ulaz desno od ulaza u zgradu

37.47

D / B

uredska, trgovačka, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

1.978,41

659,47

 

 

 

18. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

20.

PP3325

OSIJEK

Vukovarska 22

poslovni prostor  u dvorištu

46.45

F / G

uredska, skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

1.962,06

654,02

 

 

 

18. 05. 2018.

 

10.45 – 11.15

21.

PP3101

OSIJEK

Županijska 11

ulični dio stambeno poslovne zgrade

146.81

B

financijska, kladionice i igre na sreću, uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

31.182,45

10.394,15

 

15. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

22.

PP6661

OSIJEK

Županijska 20

ulično prizemlje

69.34

F / E

uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti

4.826,07

1.608,69

 

15. 05. 2018.

 

12.15 – 12.45

 

23.

PP2979

OSIJEK

Županijska 30

poslovni prostor u dvorištu

138.88

E / F

skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

3.333,12

1.111,04

 

 

16. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

24.

PP2980

OSIJEK

Županijska 30

poslovni prostor  u dvorištu

126.00

F / G

skladišta, huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

3.024,00

1.008,00

 

 

16. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

25.

 

 

PP2981

 **

 

OSIJEK

Županijska 30

poslovni prostor  dvorište, I kat

 

259.01                       

G / F

huminitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti

3.108,12

1.036,04

 

 

16. 05. 2018.

 

11.30 – 12.00

26.

PP3002

VINKOVCI

Duga ulica 34

ulični dio zgrade

14.00

F / G

trgovačka, uredska, skladišta, deficitarne djelatnosti

1.417,50

472,50

 

21. 05. 2018.

 

      10.00 – 10.30

 

*Poslovni prostor pod rednim brojem 18, prostor oznake PP3323, sastoji se od prostora površine 24,00 m2 smještenom u prizemlju te prostora                           površine 13,26 m2 smještenom u podrumu zgrade.

**Poslovni prostor pod rednim brojem 25, prostor oznake PP2981, u naravi je površine 259,01 m2, ali je površina nekretnine upisana u zemljišnim knjigama 172,27 m2 (nekretnina označena kao k.č.br, 3819, upisana u z.k.ul. 18099 k.o. Osijek).

OPĆI PODACI:

  1. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 28. svibnja 2018. godine do 12:00 sati
  1. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine. Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od 5 godina. Ugovorom će se regulirati uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i namjena te način godišnjeg usklađivanja cijene zakupa s rastom troškova života.
  1. Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Potpisom Ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost. Također se zakupnik odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor, s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i dr.), bez obzira jesu li sredstva uložena sa ili bez suglasnosti zakupodavca.
  1. Osim zakupnine, zakupnik se obvezuje plaćati sve tekuće troškove održavanja prostora te troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, pričuva, komunalna, vodna naknada i drugo).
  1. Zakupnik ne može vršiti preinake predmetnog prostora bez pismenog pristanka zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama uslijed obavljanja preinaka.
  1. Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup.
  1. Ugovor o zakupu sačinjava se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
  1. Pisana ponuda za zakup s potrebnim prilozima podnosi se u utvrđenom roku neposredno u pisarnici ili preporučenom pošiljkom društvu DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Planinska 1, Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom:

"NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA BROJ 1/18 " -  REDNI BROJ PROSTORA (upisati redni broj prostora za koji se daje ponuda) i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice:  "NE OTVARATI do 28. svibnja 2018. godine do 13:00 sati.

  1. Ponude će se javno otvarati u prostorijama zgrade Ministarstva državne imovine, Zagreb, Dežmanova 10, dana 28. svibnja u 13:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici.
  1. Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
  1. Kontakt informacije radnim danom od 9-11 sati, tel: 031/628 505, 01/6346 286,  01/6346 482 i 01/6346 312.
  1. Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, a sve ostale informacije vezane za zakup poslovnih prostora nalaze se na internetskim stranicama Ministarstva Državne imovine te društva DRŽAVNE NEKRETNIENE d.o.o.

OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA

  1. Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za poslovni prostor u gore navedenom iznosu za određeni poslovni prostor u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., na račun broj HR0223900011100807245, s pozivom na broj 21471-118-broj poslovnog prostora (broj poslovnog prostora je broj iz gornjeg tabelarnog prikaza, a odnosi se na redni broj poslovnog prostora za koji se daje ponuda).
  1. Najbolji ponuditelj mora na račun iz točke 1. nakon obavijesti o prihvaćanju ponude do potpisa ugovora uplatiti razliku između iznosa jamčevine i iznosa tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV iz ponude na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do kraja ugovorenog roka zakupa

ili

dostaviti bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV i to bezuvjetnu garanciju, izdanu u korist  DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., plativu na "prvi poziv" i "bez prigovora"  izdanu od prvoklasne banke, s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 mjeseca, kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Ukoliko ponuditelj dostavi navedenu garanciju, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. će mu vratiti jamčevinu.

  1. Ponuditelj je dužan navesti djelatnost koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru djelatnosti navedenih u ovom javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora. Djelatnosti za pojedine poslovne prostore predložene su od strane DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. a što ne isključuje mogućnost da su gradovi i općine donijeli odluke o ograničenju djelatnosti na pojedinim lokacijama, te u tom slučaju DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. ne odgovaraju za posljedice zbog nemogućnosti korištenja poslovnog prostora za određenu djelatnost.
  1. Pravo na podnošenje ponude imaju fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravne osobe.
  1. Ukoliko pristignu dvije ponude sa istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od sedam dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude.
  1. Neće se razmatrati ponude:
  • fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava.
  • fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o.
  1. Najpovoljnijem ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, a isto će se smatrati ukoliko najpovoljniji ponuditelj nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi prema točki 2. uvjeta za podnošenje ponude. U tom slučaju sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio nižu zakupninu, pod uvjetom da pristane na zakup s najviše ponuđenom zakupninom za isti poslovni prostor.
  1. Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, br. 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13, 143/14, 115/16).
  1. Ministarstvo državne imovine do zaključenja ugovora pridržava pravo poništenja natječaja za svaki od naprijed navedenih poslovnih prostora i neprihvaćanja niti jedne ponude.

SADRŽAJ PONUDE

  1. Svaka ponuda mora sadržavati redni broj i adresu poslovnog prostora iz oglasa za koji se daje ponuda.
  1. Ponuda fizičkih osoba mora sadržavati:
  • ime i prezime ponuditelja;
  • OIB;
  • presliku osobne iskaznice s podatkom o prebivalištu;
  • presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.

Osobe koje se u ponudi pozivaju na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (članak 132. navedenog Zakona), ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, moraju dostaviti i sljedeće dokumente:

  • potvrdu o statusu člana uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i člana uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
  • potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
  • potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP);
  • dokaz o registraciji braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo hrvatskih branitelja;
  • potvrdu o statusu užeg člana (djeteta) hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
  • izjavu da ponuditelj nije u zakupu drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, a sve sukladno članku 132. navedenog Zakona.                                                                                
  1. Ponuda pravnih osoba mora sadržavati:
  • naziv ponuditelja;
  • sjedište osobe;
  • OIB;
  • preslika izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
  • preslika o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
  1. Ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine koji ne može biti manji od početnog.
  1. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
  1. Potvrde o stanju dospjelog dug po osnovi poreza, izdanu od nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana.
  1. Opis (specifikaciju) djelatnosti koju bi ponuditelj obavljao u prostoru, a koja je u okviru oglašene djelatnosti.
  1. Broj računa prema IBAN konstrukciji računa za povrat jamčevine.
  1. Ime i prezime, broj telefona, e-mail osobe za kontakt.
  1. Potvrde, uvjerenja, izvatci i druga dokumentacija ne smiju biti stariji od 6 mjeseci, ukoliko nije drugačije navedeno u ovom javnom pozivu.
  1. Društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je u ponudi priložio preslike izvadaka, uvjerenja i potvrda, da u primjerenom roku, a prije donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, dostaviti izvornik ili ovjerene preslike istih. Ukoliko u primjerenom roku pozvani ponuditelj ne dostavi traženu dokumentaciju, smatrat će se da je odustao od ponude.
  1. Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima koje ponuda mora sadržavati.
  1. Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
  1. Ponude suprotne ovom pozivu, nepotpune ponude koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno ovom javnom pozivu i uvjetne ponude neće se razmatrati.

Prateći dokumenti: