22 domaće tvrtke na sajmu luksuznog turizma u Cannesu


Objavljeno: 05. 12. 2017. , Ažurirano: 05. 12. 2017.


"Posljednjih nekoliko godina hrvatske tvrtke specijalizirane za luksuzna putovanja samostalno su nastupale na sajmu International Luxury Travel Market Cannes, a ove godine po prvi puta Hrvatska gospodarska komora u poslovnoj suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom okuplja 22 tvrtke koje su sudjelovale u unaprijed dogovorenim sastancima na zajedničkom štandu HGK. Cilj nastupa na sajmu je snažnije pozicioniranje Hrvatske na mapi luksuznih turističkih proizvoda", poručila je Antonia Urlić, direktorica Sektora za turizam HGK, sa ILTM sajma industrije luksuznih putovanja koji se održava u Cannesu od 5. do 7. prosinca.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma, na njemu se predstavilo 76 zemalja svijeta, a posjetilo ga je oko 1600 odabranih kupaca od kojih je 30 posto ove godine došlo po prvi puta. Hrvatska je ove godine ušla u top 10 luksuznih destinacija po interesu kupaca, s tim da je dosta velik broj njih iskazao konkretan interes za naše tržište.

Štand HGK je na površini od 45 m2 predstavio ukupno 22 domaće tvrtke. Među njima su Jadranski luksuzni hoteli, Liburnia Riviera hoteli, Calvados Club, Leonidas Travel, Potestas, Importanne Resort i Esplanade Oleander, a po prvi puta se predstavilo i 15 hotela grupacije Stories koja okuplja jedinstvene luksuzne hotele tvrtki Jadranka hoteli, Valamar Riviera, Maistra, Sunčani Hvar, Villa Dubrovnik, Ecco-ing, Primizia, Sagrada Management, Boutique Hoteli Zadar, Kazbek, Tatami Trade, Meneghetti, H. I. Dvorac, Lešić Dimitri te Dogus Marina Hoteli. Svaka tvrtka je imala unaprijed dogovoren set od 43 sastanka koji su se održavali kroz tri dana trajanja sajma.

"Ovo će za Jadranske luksuzne hotele biti osma godina zaredom na ILTM sajmu u Cannesu, što dovoljno govori o značaju ovog sajma za nas. Kako bismo vjerodostojno pokazali bogatu ponudu Hrvatske u segmentu luksuznog turizma smatramo nužnim da hrvatski subjekti, s naglaskom na pažljivu selekciju onih koji su se doista strateški opredijelili upravo za luksuzni tržišni segment, budu aktivni sudionici ove najpoznatije globalne turističke burze", istaknula je Katija Zvone Krmek, voditeljica rezervacijskog centra u Jadranskim luksuznim hotelima, dodavši kako se snažan interes za Dubrovnik pokazao s dalekih tržišta i to zemalja američkog kontinenta te Australije.

Tomislav Milinović, direktor Calvados Cluba, naglasio je da njegova tvrtka na sajmu u Cannesu sudjeluje od samih početaka. "Iako smo sudjelovali na gotovo svim svjetskim sajmovima za luksuzni i iskustveni turizam, ovaj smatramo jednim od najvažnijih za naše poslovanje. ILTM Cannes prati trendove suvremenog luksuznog turizma i ovdje unapređujemo odnose s postojećim partnerima, ali ostvarujemo i nove kontakte s apsolutno najboljima u klasi, što u konačnici daje izvrsne rezultate", poručio je Milinović.

Predsjednik Grupacije Stories - Croatian Unique Hotels, Nenad Nizić, kazao je kako je njihov nastup na ovogodišnjem ILTM Cannesu pravi put ka promociji i pozicioniranju Stories hotela u premium segmentu hotelijerstva. "Važno nam je da se najbolji svjetski agenti za luksuzna putovanja upoznaju s našom grupacijom te da kroz naredne godine Stories postane prepoznatljiva svjetska asocijacija luksuznog hotelijerstva. Većina Stories hotela već je samostalno nastupala na ILTM Cannes prijašnjih godina, ali ove godine nastupamo prvi puta kao grupacija Stories na što smo posebno ponosni", zaključio je Nizić.