Devet hrvatskih proizvođača hrane na sajmu Grüne Woche u Berlinu


Objavljeno: 27. 12. 2016. , Ažurirano: 03. 02. 2017.


Berlinski sajam Grüne Woche (Međunarodni zeleni tjedan), jedinstvena je stručna i poslovna platforma za cijeli lanac poljoprivrednog i prehrambenog sektora - na kojoj se svake godine na 125.000 m2 izlagačkog prostora predstavi više od 1.700 izlagača iz cijelog svijeta.

Proizvođači prehrambenih proizvoda koriste ovu manifestaciju kako bi se predstavili stručnoj i širokoj sajamskoj publici koja broji oko 420.000 posjetitelja.

Na sajmu Grune Woche u Berlinu od 20. - 29. siječnja 2017. godine u organizaciji HGK na štandu veličine 80m2  predstavit će se 9 hrvatskih tvrtki:

    BELJE d.d.

    AGROLAGUNA d.d.

    BADEL 1862 d.d.

    MI BRAĆA PIVAC

    APIMEL d.o.o.

    KLASTER „SLAVONSKA KOŠARICA“

    KAPRONCA d.o.o.

    OBRT ĐANIĆ

    FRELIMO obrt

Pored mogućnosti testiranja proizvoda kroz izravan plasman na sajmu, otvaranje prilika za uspostavljanje i širenje poslovnih kontakata na globalnoj razini prema predstavnicima iz svih područja poljoprivrede te maloprodaje, veleprodaje i gastronomije - razlog je zašto diljem svijeta vlada veliki interes za izlaganje na ovom sajmu.

Segmenti izlaganja na sajmu su:

  • ponuda međunarodne prehrambene industrije;
  • svježi proizvodi svih vrsta;
  • tržišni segmenti pivo, vino i pjenušava vina, meso i suhomesnati proizvodi, morski plodovi, začini i začinsko bilje, čajevi;
  • uređaji, strojevi i oprema za poljoprivredu i hortikulturu, staklenike i rasadnike; domaće životinje;
  • lov i ribolov.

Više o sajmu  - www.gruenewoche.de