Članice HGK i mreža poslovnih žena Švedske Qoola Qvinor (Cool women) jučer su na konferenciji u Opatiji razgovarali o mogućnostima poslovanja, zajedničkoj suradnji, specifičnostima našeg i švedskog tržišta, a imale su i priliku čuti zanimljiva predavanja o razvijanju poslovnih vještina, važnosti povezivanja neuroznanosti i vodstva, o psihologiji potrošača te o povezanosti kulturne složenosti i poslovanja koje je posebice bitno izvoznicima koji izlaze na nova tržišta.

Stotinjak okupljenih poduzetnica također su predstavile svoje proizvode, a na temelju toga uskoro bi se mogle ostvariti i konkretnije poslovne suradnje.

TajanaKesicSapic&SivThuresdotter_800x704.jpg

Direktorica Sektora za industriju i IT HGK i predsjednica mreže poslovnih žena Švedske; Izvor: HGK

 

"Švedske poduzetnice pokazale su veliki interes primjerice za hrvatski proizvod na5u, dodatak koji se natakne na visoke potpetice te ih štiti od oštećenja pri vožnji automobila, što je dobar pokazatelj zašto je nužno poticati ovakve susrete. Razmjena ideja i iskustava sigurno će unaprijediti poslovanje svake poduzetnice", istaknula je direktorica Sektora za industriju i IT HGK Tajana Kesić Šapić.

Inovatorica i autorica projekta na5u Anđelka Toto-Ormuž istaknula je kako je proizvod na europskom tržištu postao prepoznatljiviji nakon što je objavljen u međunarodnoj bazi poslovne suradnje te je plasiran EEN centrima u drugim zemljama, ciljanim tržištima za ovaj proizvod.