Birmingham

Hrvatske IT tvrtke posjetile London i Birmingham


Objavljeno: 26. 07. 2018. , Ažurirano: 27. 07. 2018.


Razmatra se otvaranje predstavništva hrvatske IT industrije u UK-u

Predstavnici 12 hrvatskih IT tvrtki putovali su 9. i 10. srpnja u London i Birmingham u organizaciji Udruženja za IT. Svrha je putovanja bila otvaranje predstavništva hrvatske IT industrije radi njegova predstavljanja engleskom tržištu. Djelatnici HGK su na zahtjev članica Udruženja organizirali posjete tehnološkim parkovima i inovacijskim centrima u Londonu i Birminghamu radi pronalaska adekvatnog i povoljnog prostora.

Sudionici poslovne delegacije bili su Micro-process iz Rijeke, Poduzetnički inkubator BIOS iz Osijeka, Green Screens iz Bjelovara, Metric iz Zaprešića, Net projekt iz Kastva te Byte Lab, Decodio Application, Codel, Alfatec, Adacta, PIS i Info novitas iz Zagreba.

Tvrtke su 9. srpnja posjetile tehnološke parkove Landmark, Workhouse One, Central Working i WeWork u Londonu. Nakon toga su otputovale u Birmingham. Sljedećeg je dana organiziran cijeli dan predavanja i posjeta potencijalnim lokacijama za otvaranje predstavništva hrvatske IT industrije. Posjetili su Millenium Point i Innovation Birmingham Campus, poduzetničke inkubatore i povoljne lokacije za otvaranje ureda stranog predstavništva. Uslijedila su predavanja lokalnih stručnjaka s temama relevantnim za poslovanje u UK-u: zakonski okviri, bankarstvo, poticaji i rješavanje sporova. Predavanja su se održala u uredu West Midlands Growth Company, našeg domaćina i organizatora posjeta Birminghamu. Riječ je o lokalnoj razvojnoj agenciji za regiju West Midlands, koja aktivno radi na privlačenju stranih poduzetnika u grad Birmingham.

Navečer je organizirano predstavljanje hrvatskih tvrtki dvominutnim blic-prezentacijama na redovitom druženju tehnoloških lidera i inovativnih tvrtki regije West Midlands.

Članice su najviše zainteresirane za zakup prostora u Millenium Pointu, u blizini planiranog kolodvora brzog vlaka za London, a cijena se kreće od 30 funti mjesečno po stolu.