Izvor: Pixabay

Hrvatska pošta prilagođava poslovanje


Objavljeno: 30. 03. 2020. , Ažurirano: 30. 03. 2020.


Kako bi se primateljima pošiljaka koji trenutno nisu u mogućnosti boraviti na svojim adresama (primjerice građanima dijelova Zagreba koji su zbog posljedica potresa bili primorani napustiti svoje domove) olakšalo primanje pošiljaka, Hrvatska pošta osigurala je uslugu preusmjeravanja i zadržavanja pošiljaka bez naknade. Za korištenje usluge dovoljno je ispuniti obrazac na internetskim stranicama ovdje.

To je još jedna mjera kojom Hrvatska pošta tijekom epidemije izazvane koronavirusom osigurava uručenje pošiljaka primateljima, ma gdje bili. Korisnici mogu zatražiti da im se poštanske pošiljke dostave na neku drugu adresu unutar iste županije (Grad Zagreb i Zagrebačka županija promatraju se kao jedna cjelina) ili da ih se zadrži u poštanskom uredu. Korisnicima usluga putem servisa dostava na adresi i dalje je osigurana u punom opsegu, a oni također mogu predati zahtjev za preusmjeravanje ili zadržavanje pošiljaka.

Obrasci za privremeno preusmjeravanje i zadržavanje pošiljaka dosad su se mogli ispuniti isključivo u poštanskim uredima i uz naknadu. Također podsjećamo korisnike na mogućnost besplatnog otvaranja poštanskog pretinca.

Kako bismo tijekom krize uzrokovane koronavirusom i u narednom razdoblju osigurali kontinuiranu uslugu građanima, smanjuje se broj otvorenih poštanskih ureda. Time ćemo osigurati da uvijek imamo spremnu grupu zaposlenika u pripravnosti, a svi će gradovi i općine i dalje imati na raspolaganju poštanske urede. O lokalnim su promjenama najprije obaviješteni predstavnici lokalne samouprave. Informacije o radnom vremenu poštanskih ureda dostupne su na poveznici