Jakov Ćorić, predsjednik ŽK Bjelovar, Tajana Kesić Šapić, direktorica Sektora za industriju HGK, Neven Alić, zamjenik župana Bjelovarsko-bilogorske županije, Ema Culi, pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK, Milan Vanđura, direktor ŽK Virovitica, Tomislava Ravlić, direktorica Sektora za trgovinu, Josip Zaher, potpredsjednik HGK za trgovinu i financije i Igor Brajdić, zamjenik gradonačelnika
Izvor: HGK

Gospodarstvenici Virovitičko-podravske županije na akciji Kupujmo hrvatsko u Bjelovaru


Objavljeno: 16. 10. 2018. , Ažurirano: 18. 10. 2018.


U Bjelovaru je na Gradskome korzu 11. listopada održana akcija Kupujmo hrvatsko. Na akciji je svoje proizvode predstavilo šezdesetak sudionika, među kojima i pet iz Virovitičko-podravske županije. Na otvorenju su govorili: Igor Brajdić, zamjenik gradonačelnika Grada Bjelovara, Neven Alić, zamjenik župana Bjelovarsko-bilogorske županije, te Josip Zaher, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za trgovinu i financije, koji je i otvorio akciju riječima: "Akcija Kupujmo hrvatsko ne bi poživjela više od dva desetljeća da nema proizvođača koji se svakodnevno bore s izazovima kako bi nam donijeli beskompromisnu kvalitetu. Svi znamo kako je teško biti poduzetnik i plasirati bilo koji proizvod na izrazito konkurentno tržište. No svi naši prisutni izlagači u tome su uspjeli i mi im od srca čestitamo."

IMG_8086.jpg
Izvor: HGK

Hrvatska gospodarska komora već 21 godinu zaredom organizira akciju Kupujmo hrvatsko radi osvještavanja važnosti kupovine domaćih proizvoda kao jednog od ključnih faktora gospodarskog napretka i očuvanja radnih mjesta.

Na akciji u Bjelovaru iz Virovitičko-podravske županije sudjelovali su: OPG Luka Ivoš Gornje Bazje s bučinim uljem, košticama golice, sjemenkama lana i hladno prešanim uljima, OPG Jasna Doner Slatina, OPG Pemper Virovitica, Pčelarstvo Balint Virovitica s medom i ostalim pčelinjim proizvodima te Poljoprivredno poduzeće Orahovica s dimljenim filetom šarana, namazom od dimljenog šarana i vinima.

IMG_8075.jpg
Izvor: HGK

Promocijom nositelja znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, ali i svih ostalih kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova je akcija odigrala najvažniju ulogu u jačanju svijesti nacije o važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Posljednje istraživanje pokazalo je da 78 posto građana vodi računa o kupovanju hrvatskih proizvoda, a čak njih 86 posto spremno je izdvojiti više kuna za kvalitetan domaći proizvod.