Edukacija: Kako učinkovito povećati kvalitetu usluge te unaprijediti prodaju i poslovanje u ŽK Pula

Izvor: Pixabay
Edukacija: Kako učinkovito povećati kvalitetu usluge te unaprijediti prodaju i poslovanje u ŽK Pula
Objavljeno: 03. 10. 2024. , Ažurirano: 18. 10. 2024.

Izvor: Pixabay
HGK – Županijska komora Pula poziva na edukaciju Kako učinkovito povećati kvalitetu usluge te unaprijediti prodaju i poslovanje koja će se održati u srijedu, 23. listopada s početkom u 10 sati, u prostorijama HGK - ŽK Pula na adresi Carrarina 5, Pula.
Pridružite nam se na edukaciji i saznajte kako:
- Razumjeti trenutno poslovno okruženje i kreirati konkurentsku prednost
- Kreirati pristup u komunikaciji s kupcima koji povećava učinkovitost
- Praktično primijeniti najučinkovitije tehnike prodaje
- Brendirati proizvod i poslovanje
- Što je X factor u prodaji i poslovanju
Predavač je Dragiša Ristovski, poduzetnik, autor i trener na temu poslovne edukacije i razvoja ljudskih resursa.
Predviđeno trajanje radionice je 3 sata sa pauzom. Nakon održane edukacije svi polaznici dobiti će certifikat.
Registracija polaznika počinje u 9:45 sati.
Broj mjesta je ograničen.
PRIJAVA SUDJELOVANJA:
- Na radionicu se možete prijaviti putem Digitalne komore najkasnije do 21. listopada OVDJE ili povratno na email kpetrovski@hgk.hr
- Da biste prijavili sudjelovanje putem Digitalne komore prethodno se morate besplatno registrirati.
KOTIZACIJA:
- Cijena za tvrtke koje plaćaju članarinu HGK obračunava iz već uplaćene članarine (100,00 eura po polazniku)
- Cijena za tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK, obrte, fizičke osobe i druge nečlanice HGK je 100,00 eura + PDV po polazniku
UVJETI OTKAZIVANJA:
Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako najave svoje otkazivanje na e-adresu kpetrovski@hgk.hr najkasnije do 21. listopada. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć. Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.