Druga radionica za dobavljače aplikacija za uredsko poslovanje tijela javne uprave


Objavljeno: 31. 08. 2021. , Ažurirano: 02. 09. 2021.


Zainteresirani za sudjelovanje na radionici koja će se održati u srijedu, 8. rujna, putem platforme Microsoft Teams, prijavu mogu poslati na e-adresu: zup@mpu.hr najkasnije do ponedjeljka, 6. rujna 2021.

U okviru Aktivnosti 1.2., u pripremi procesa certifikacije i dogradnje ZUP IT sustava modulom za omogućavanje provjere kompatibilnosti i certificiranje servisnog povezivanja aplikacija uredskog poslovanja, planirano je održavanje radionica na kojima će se zainteresiranim dobavljačima aplikacija za uredsko poslovanje javnopravnih tijela pružiti potrebne informacije za povezivanje s dorađenim servisnim sučeljem ZUP IT sustava i za pristupanje certificiranju aplikacija za uredsko poslovanje za povezivanje sa sustavomZUP IT .

Sustav ZUP IT je jedinstveni aplikativni sustav za praćenje i nadzor upravnog postupanja s funkcionalnostima za prikupljanje i analizu podataka o upravnim postupcima. Njegovi bi se dovršetkom fizičkim i pravnim osobama, strankama u upravnim postupcima, omogućilo praćenje statusa njihovih predmeta dostavom informacija o određenim stadijima upravnog postupka u korisničke pretince građana povezivanjem ZUP IT sustava sa sustavom e-Građani.
 
Po uspostavi sustava certificiranja na mrežnim stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave objavljivat će se informacije o tome koja rješenja su servisno usklađena i certificirana za rad sukladan javno objavljenom servisnom sučelju ZUP IT sustava.
 
Na najavljenim radionicama zainteresiranim dobavljačima aplikacija elektroničkog uredskog poslovanja predstavit će se tehničke karakteristike sustava ZUP IT, implementiranog servisnog sučelja, način povezivanja sa sustavom te proces mjerenja, ocjenjivanja, usklađivanja i certifikacije kompatibilnosti povezivanja aplikacija uredskog poslovanja sa sustavom ZUP IT.