Vrijeme održavanja: 26.11.2020.

Objavljeno: 25. 11. 2020. , Ažurirano: 25. 11. 2020.

Pozivamo vas na besplatni online ogledni sat edukacije koja će vas naučiti kako unaprijediti stil komunikacije i ponašanje te ostvariti bolji rezultat.

Edukacija će se održati 26. studenoga, u 18 sati, putem Zoom platforme, a poveznicu na edukaciju dobit ćete nakon prijave.

Naučit ćete metode i tehnike koje možete koristiti za razvijanje svojih komunikacijskih vještina, odnosa i povećanje produktivnosti. Naučit ćete povezati svoja osobna uvjerenja, osjećaje, ponašanje, stavove i stilove komunikacije s rezultatima i ishodima koje svakodnevno doživljavamo te na koji način stilom komunikacije možete unaprijediti odnose i utjecati na bolje poslovne rezultate.

Edukacija je namijenjena svima onima koji su zainteresirani za osobni ili profesionalni rast i razvoj, posebice voditeljima, vlasnicima poduzeća, HR stručnjacima, pravnicima i IT menadžerima.

Prijaviti se možete putem e-adrese: imea@imea.hr. Pri prijavi istaknite da ste članica HGK, što će vam omogućiti popust na edukaciju, odlučite li se za nastavak edukacije nakon oglednog sata.

Edukacija se temelji na neurolingvističkom programiranju (NLP) čine psihološko-komunikacijski modeli omogućuju polaznicima bolje razumijevanje ljudskog ponašanje, učinkovitije komuniciranje s drugim ljudima i ubrzavaju osobni ili profesionalni rast i razvoj.

NLP je skraćenica za neurolingvističko programiranje:

  • 'neuro' se odnosi na mozak i živčani sustav
  • 'lingvističko' se odnosi na verbalni i neverbalni jezik u komunikaciji
  • 'programiranje' je jedinstveni način na koji se sve to zajedno spaja da bi se stvorio određeni oblik ponašanja.

Sadržaj edukacije:

  • Što je to NLP i što je to što ga čini tako 'moćnim',
  • Rapport: kako uspostaviti optimalan kontakt s drugom osobom,
  • Tjelesni signali: kako otkriti neverbalne signale drugih, kako ih koristiti za unapređenje komunikacije,
  • Cilj: kako točno i precizno definirati ciljeve,
  • Sidrenje: kako uspostaviti kontakt s korisnim iskustvima,
  • Miltonov model: kako govorom doprijeti do podsvijesti,
  • Reframing: kako kreativno pristupiti situacijama i problemima, kako razviti mogućnost za nova rješenja,
  • Meta model: kao postaviti prava pitanja,
  • Submodaliteti: struktura opažanja i subjektivnog doživljaja,
  • Strategije: kako upoznati i optimizirati vlastite strategije
  • Pozicije doživljaja: kako razmotriti situaciju s više aspekata da bi se proširile mogućnosti djelovanja,
  • SCORE: model definicije simptoma, uzroka cilja i resursa.