U ŽK Rijeka održana radionica o integriranim komunikacijama


Objavljeno: 17. 11. 2016. , Ažurirano: 29. 11. 2016.


U četvrtak, 24. studenoga, u Županijskoj komori Rijeka, održana je radionica Integrirane komunikacije, s posebnim osvrtom na preplitanje marketinga i odnosa s javnošću, u suradnji s tvrtkom Libra d. o. o.

Radionica se bavila temeljnim obilježjima i oblicima integrirane komunikacije.

Integrirana komunikacija podrazumijeva proces razvoja i primjene različitih oblika komunikacije s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenom razdoblju, u svrhu izravnog usmjeravanja ponašanja odabrane publike. Na radionici se raspravljalo o sljedećim pitanjima:

  • Koje su zakonitosti marketinga, a koje odnosa s javnošću
  • Diferencijacija marketinga i odnosa sa javnošću u poslovanju svake tvrtke
  • Kako i kada komunicirati marketinški, a kada i kako putem odnosa sa javnošću
  • Kako postići sklad između marketinga i odnosa sa javnošću

Predavačica je bila Dunja Pavešić, predsjednica Primorsko-istarske podružnice Hrvatske udruge za odnose s javnošću te poznata stručnjakinja za odnose s javnošću.