Završio nautički sajam Boot u Düsseldorfu


Objavljeno: 29. 01. 2018. , Ažurirano: 31. 01. 2018.


Nautički sajam Boot održavao se u Düsseldorfu od 20. do 28. siječnja. Nakon uspješno organiziranih Get Together Partyja na sajmovima Boot 2016. i 2017. u Düsseldorfu, u suradnji HGK, ACI-ja i HTZ-a, i u 2018. godini organizirano je zajedničko druženje hrvatskih i stranih partnera trećeg dana sajma, 22. siječnja, koje je okupilo više od 150 predstavnika nautičkih tvrtki. Ovo je događanje organizirano na prijedlog članica HGK radi snažnije promocije Hrvatske na tom najvećem nautičkom sajmu, mjestu za neformalnije umrežavanje sa stranim partnerima te povezivanje nautičkog s eno-gastro turizmom, promociju vina HGK-ova brenda Vina Croatia – vina mosaica te hrvatskih sireva i drugih gastronomskih specijaliteta. Osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog izlagača, na hrvatskom je štandu svoju ponudu predstavilo i pet suizlagača: Angelina Yachtcharter, Burin Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Muroskva i The Yachting Club. Na sajmu samostalno izlaže i 30-ak hrvatskih tvrtki iz nautičkog sektora: brodogradnje i brodske opreme, marina, čartera i ronilačkih centara, a brojne tvrtke iz Hrvatske na sajam dolaze i kao poslovni posjetitelji.

Sajam su posjetili i direktor HTZ-a Kristjan Staničić i potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije Josip Zaher koji je izjavio: „Nautički turizam jedan je od ključnih turističkih proizvoda Hrvatske, a HGK sa svojih šest udruženja i zajednica, Udruženjem marina, Udruženjem pružatelja usluga smještaja na plovilima-charter, Udruženjem turističkih brodara, Zajednicom ronilačkog turizma te Udruženjem male brodogradnje i Zajednicom proizvođača brodske opreme, radi na unaprjeđenju nautičkog sektora u cjelini. U budućnosti nam je cilj još veće povezivanje proizvođača i turizma, što je u skladu s glavnom akcijom HGK Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, pa će tako možda već iduće godine na Bootu zajednički izlagati predstavljanjem hrvatskog broda na hrvatskom štandu. Na sjednicama strukovnih udruženja pri HGK ovaj je sajam prepoznat kao najvažniji za nautiku i cilj nam je i da Hrvatska bude na Bootu 2019. nautička destinacija broj jedan. Prema nazočnosti hrvatskih tvrtki na sajmu, stranim partnerima na Get Togetheru te brojkama koje bilježe 15 posto rasta u noćenjima na čarterima u 2017. godini, od čega najviše na njemačkom tržištu, mislim da idemo u dobrom smjeru. Naravno, na nama je da pomognemo gospodarstvu još više da napravi dodatni iskorak“.

Druženja hrvatskih i stranih partnera pod nazivom Cheese&Wine Meetup, uz promociju vina HGK-ova brenda Vina Croatia – vina mosaica i gastronomske ponude, ove će se godine održati na još pet sajmova u suradnji HTZ-a i HGK, to su Free München 21. – 25. veljače, ITB Berlin 7. – 11. ožujka, IMEX – kongresni sajam u Frankfurtu 5. – 17. svibnja, WTM – turistički sajam za poslovnu publiku 5. – 7. studenoga u Londonu te IBTM – kongresni sajam u Barceloni 27. – 29. studenoga.