Četvrta sjednica Turističkog poslovnog vijeća
Izvor: HGK

U prvih devet mjeseci ostvareno 18,1 milijuna dolazaka


Objavljeno: 18. 12. 2017. , Ažurirano: 18. 12. 2017.


"U Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci 2017. ostvareno 18,1 milijuna dolazaka i preko 100 milijuna noćenja. Unatoč tomu što ta brojka uključuje komercijalna i nekomercijalna noćenja, riječ o sjajnom rezultatu. Naime, više od 85 posto prometa ostvareno je u komercijalnom smještaju, 12 u nekomercijalnom, a tri posto u nautičkom. Bit će dobar i prosinac, zbog dobro afirmiranih adventskih programa", rekao je direktor Sektora za istraživanje tržišta i strateško planiranje Hrvatske turističke zajednice Igor Borojević. Napomenuo je da su praktički sva naša tradicionalna tržišta donijela visokopozitivne brojke dolazaka i noćenja, osim Italije. Najsnažniji rast bilježi obiteljski smještaj s 20 posto više dolazaka i 15 posto više noćenja, hoteli su rasli za 8,8 i 5,6 posto, a kampovi po sličnim stopama.

AntoniaUrlic_IgorBorojevic_800x450.JPG

Antonia Urlić i Igor Borojević iz HTZ-a; Izvor: HGK.

Glavni tajnik u Ministarstvu turizma Ivo Bašić čestitao je svima na dobrim turističkim rezutatima te je naglasio da rezultati ove godine i planovi za sljedeću ukazuju na ispunjavanje 4 strateška cilja Strategije razvoja hrvatskog turizma tj. rast investicija, novog zapošljavanja, rast kvalitete smještaja i promjena u strukturi istog te povećanje prihoda. Dodatno je istakao da u 2018. godini treba započeti s izradom podloge za novu Strategiju razvoja hrvatskog turizma za period od 2020. godine.

AntoniaUrlic_FrancoPalma_800x450.JPG

Direktorica Sektora za turizam Antonia Urlić i predsjednik Turističkog poslovnog vijeća Franco Palma; Izvor: HGK.

"Turistička godina 2017. je bila dobra, a izuzetno mi je drago što su za 2018. pokrenute neke od mjera kao rezultat aktivnosti Turističkog poslovnog vijeća koje je ukazivalo na ključnu problematiku opterećujuću za čitav turistički sektor. U 2018. potrebno je nastaviti s aktivnostima usmjerenim ka rješavanju ključnih problema sektora, a to su prvenstveno veliko porezno opterećenje s naglaskom na PDV na smještaj i ugostiteljstvo, daljnje rješavanje problematike nedostatka radne snage, donošenje potrebne nove zakonske regulative na temelju prijedloga i potreba struke te pitanje oičuvanja okoliša kao naše najkonkuretnije prednosti", zaključio je predsjednik Turističkog poslovnog vijeća pri HGK (TPV) Franco Palma na četvrtoj sjednici TPV-a.