Sjednica Gospodarskog vijeća Komore Zagreb posvećena suvremenom marketingu


Objavljeno: 28. 03. 2017. , Ažurirano: 06. 04. 2017.


Današnji brz način života, kriza, (pre)česte promjene i brojne inovacije čine uvjete poslovanja sve složenijima. Upravo složeni uvjeti poslovanja i nove navike potrošača te sve veća konkurencija zahtijevaju nove alate i nove vještine da bi se poslovanje uskladilo s promjenama na tržištu.

Stoga će Gospodarsko vijeće Komore Zagreb održati tematsku sjednicu "Strateške smjernice suvremenog marketinga" u srijedu, 5. travnja, u 11 sati u Konferencijskoj dvorani Komore Zagreb, na adresi Draškovićeva 45 u Zagrebu.

Članovi vijeća doznat će informacije o strategiji borbe za potrošača, što sve treba znati o tržištu, potrošačima i konkurenciji, što vlasnik / direktor tvrtke treba znati o novim medijima i novim marketinškim alatima, koji su im novi alati na raspolaganju, kako potrošači donose odluku o kupnji, koja su nova pravila u odnosu brand – potrošač te kako izbjeći najčešće greške u koracima i osigurati maksimalne rezultate.

Predavanje će održati direktorica tvrtke Darna d. o. o. iz Zagreba Nada Finderle, koja je izlaganje pripremila i prilagodila vlasnicima i vodećim ljudima kompanija.