Osobno brandiranje određuje uspješnost poduzetnika
Izvor: ŽK Karlovac
Autor: ŽK Karlovac
Osobno brandiranje određuje uspješnost poduzetnika
Objavljeno: 26. 09. 2016. , Ažurirano: 04. 10. 2016.
Osobno brandiranje bilo je tema seminara u Županijskoj komori Karlovac u četvrtak, 29. rujna. Seminar je bio namijenjen perspektivnim zaposlenicima koji se uspinju ili barem žele zadržati sadašnju poziciju u tvrtki.
Uz osnovnu temu, govorilo se i o osobnom marketingu, ugledu i kredibilitetu pojedinca i tvrtke.
Osobno brandiranje potrebno je svakome, no o ciljevima pojedinca ovisi u kojoj mjeri će se tome posvetiti. Nekome će biti dovoljno dobiti dobar posao, a netko s vlastitim imenom želi izgraditi poslovno carstvo. Dobar osobni brand pomoći će pojedincu pretvoriti ime u proizvod koji se, zato što ima određene kvalitete, bitno razlikuje od drugih, zatim privući najbolje klijente, suradnike i poslove te pomoći vratiti izgubljeno ako je posao krenuo u lošem smjeru.
Interes sudionika seminara za ovu temu iskazan je putem brojnih postavljenih pitanja.