Be CROative
Ciljevi projekta
HGK projektom «Be CROative» promovira kvalitetne hrvatske proizvode (nositelje znakova “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta”), umjetnike, znanstvenike, inovatore i izume Hrvata  poznate u čitavome svijetu te Hrvatsku kao zemlju inovativnih i kreativnih ljudi.

Izložbom «Be CROative» Hrvatska gospodarska komora želi pokazati da Hrvatska, osim što ima vrhunske sportaše i prekrasnu prirodu, stvara kvalitetne proizvode stvorene vlastitom inteligencijom i snalažljivošću te s ponosom predstaviti hrvatske velikane, umjetnike, znanstvenike i inovatore, koji su pridonijeli globalnom napretku.

Izložba „Be CROative“ projekt je Hrvatske gospodarske komore kojom se od 2007. godine promoviraju u inozemstvu hrvatski kvalitetni proizvodi, svjetski poznati izumi Hrvata te Hrvatska kao zemlja inovativnih i kreativnih ljudi. Na izložbi se predstavljaju nositelji znakova “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta”, svjetski poznati i priznati izumi Hrvata poput Penkaline kemijske, Vućetićev daktiloskop, Vrančićev padobran, Lupisov torpedo, Teslina izmjenična struja i brojni drugi izumi. Osnovna polazišta kreativnog koncepta bila su:
  • Hrvatska je zemlja znanja i kreativnih ljudi - predstaviti svjetski priznate hrvatske inovatore i inovacije koje su pridonijele globalnom napretku
  • Hrvatski proizvodi su proizvodi visoke kvalitete  - proizvodi nosioci znakova “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” zadovoljavaju najviše svjetske standarde kvalitete
  • Hrvatska je suvremena zemlja 21. stoljeća – koncept izložbenog prostora osmišljen je po najvišim tehnološkim i dizajnerskim kriterijima
Izložbeni prostor u obliku dvije kocke osmišljen je na način da simbolički predstavi Hrvatsku. Multimedijalna izložba hrvatskih proizvoda po principu "gledaj, slušaj, osjeti" dočarava posjetiteljima Hrvatsku u njenom najboljem izdanju. U luksuznim staklenim vitrinama izloženi su brojni hrvatski proizvodi nosioci znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznati izumi Hrvata, dok se na videozidu prikazuju slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela. Svi proizvodi prezentirani su putem promotivnih spotova koji se izmjenjuju na plazmama tijekom trajanja sajma te promotivnih CD-ova i kataloga koji se dijele posjetiteljima. Želja je Komore da Hrvatska i putem svojih kvalitetnih proizvoda postane prepoznata u svijetu kao domovina kvalitete. Do danas HGK je organizirala 22 izložbe diljem cijeloga svijeta (Njemačkoj, Belgiji, Portugalu, Francuskoj, Italiji, SAD-u, Argentini, Čileu, Australiji, Rusiji, Japanu, Hrvatskoj, BiH, Poljskoj, Slovačkoj i Švedskoj). Originalnost promocije kroz izložbe Be CROative prepoznali su i Vlada Republike Hrvatske i Ured Predsjednika RH koji su izložbu koristili u sklopu raznih akcija i događaja koje su bile od velikog značaja za našu zemlju (Zagreb Summit, lobiranje za nestalno članstvo u Vijeću sigurnosti UN, zajedničke promocije sa HTZ-om). Također je Hrvatska gospodarska komora je u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom osmislila predstavljanje Hrvatske u Parizu na Place du Palais Royal u lipnju 2011. godine s novim konceptom - Le Village de la Croatie. Ovaj koncept je osmišljen kako bi objedinio izložbu „Be CROative“ i hrvatski turistički proizvod, ali i po prvi puta predstavio Hrvatsku putem njenih geostrateških komparativnih prednosti. HGK je ove godine osmislila sveobuhvatni koncept izložbe stavljajući naglasak na investicije i inovacije u Republici Hrvatskoj. Stoga izložba „Be CROative“ ima dvije nove komponente: „Invest in Croatia“ i „Croatian Innovation“ kojima je cilj predstaviti Hrvatsku kao privlačnu ulagačku destinaciju, s vrijednim i kvalitetnim investicijskim potencijalom. Izložba „Be CROative“ samo je jedna od aktivnosti koje Komora provodi na području međunarodne promocije hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu,  unaprijeđenja i povećanja hrvatskog izvoza i stranih ulaganja u Republiku Hrvatsku.
Kategorija: Uncategorized
Organizatori
Partner
HGK