ŽK Split: Turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije predstavljena na najvećemu norveškom sajmu turizma i putovanja Reiselivsmessen 2017


Objavljeno: 15. 01. 2017. , Ažurirano: 25. 04. 2017.


Na najvećemu norveškom sajmu posvećenom turizmu i putovanjima, Reiselivsmessen, koji se od 13. do 15. siječnja održavao u Oslu, ŽK Split je predstavila turističku ponudu Splitsko-dalmatinske županije.

3.jpg

Štand HGK s izlagačima iz Srednje Dalmacije; Izvor: HGK.

Na izložbenom prostoru od 30 četvornih metara svoju je ponudu norveškom tržištu predstavilo sedam dalmatinskih tvrtki:

  • Adria Trogir hotel & villas - turistički kapaciteti (mali obiteljski hotel, luksuzne vile i apartmani) na Trogirskoj rivijeri,
  • Eklata - putnička agencija specijalizirana za organizaciju školskih putovanja, ujedno nudi i hostel specijaliziran za prihvat djece i mladih u Zaostrogu na Makarskoj rivijeri,
  • Hotel restoran Pašike u centru UNESCO-ova Trogira,
  • Ilijada - putnička agencija specijalizirana za srednju Dalmaciju (wine&dine programi, inovativna vođenja kroz Split i kulturne ture kroz Dalmaciju),
  • Katarina line - putnička agencija istaknuta u segmentu turističkih brodova za višednevne ture, ali i smještajnih kapaciteta uz prateće usluge,
  • Omnivia - agencija specijalizirana za Dalmaciju i eno-gastro turizam (programi rađeni po mjeri putnika u segmentima eno-gastro, pustolovnog, sportskoga, kulturnog te poslovnog turizma), uz restoran i rezort u Radmanovim mlinicama kraj Omiša,
  • Shuttle - putnička agencija koja je razvila brand Taste Dalmatia, specijalizirana za eno-gastro ponudu srednje Dalmacije (visokokvalitetne, po mjeri rađene ponude za klijente koji traže potpuni užitak bogate kulturne i eno-gastro ponude).

Partner Županijskoj komori Split u organizaciji ovog predstavljanja bila je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

Sajam Reiselivsmessen jedno je od značajnijih mjesta susreta za predstavnike putničke industrije iz cijelog svijeta, organizira se šest godina zaredom, poslovno-turističkog je karaktera, a u prosjeku ga posjeti više od 40.000 posjetitelja. Ovogodišnji sajam, koji je okupio više od 500 izlagača iz više od 120 zemalja, bio je podijeljen u pet glavnih tematskih cjelina: The Big World, Destination Norway, Cruise, Spa i Property Abroad.

2.jpg

Sajam Reiselivsmessen; Izvor: HGK.

Norveško tržište iznimno je zanimljivo našemu turističkom sektoru jer je riječ o gostima poznatima prema korištenju vansezonskih usluga, a koji su odnedavno i vrlo dobro povezani izravnim zrakoplovnim linijama sa splitskom zračnom lukom.

U prvih devet mjeseci 2016. godine norveški su gosti ostvarili 475.481 noćenje u Splitsko-dalmatinskoj županiji, što je porast od 25% u odnosu na isto razdoblje 2015. godine. Važno je također naglasiti da je u 2015. prosječan broj njihovih noćenja po dolasku bio 6,7 dana, što je 22% više od županijskog prosjeka. Navedeni podatci pokazuju da su gosti iz Norveške, pored toga što su poznati kao gosti koji preferiraju pred i posezonu, ujedno i gosti koji se duže zadržavaju u destinaciji.

4.jpg

Štand HGK s dalmatinskim izlagačima u Norveškoj; Izvor: HGK.

Organiziranjem zajedničkog nastupa dalmatinskih izlagača, prema povoljnim uvjetima, na sajmu Reiselivsmessen, Županijska komora Split u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije željela je predstaviti srednju Dalmaciju ovom zahtjevnom, ali ponajprije i tržištu punom potencijala, s ciljem daljnjeg produženja sezone, širenja naše turističke ponude te nastavka ostvarivanja iznimnih turističkih rezultata u Splitu i Splitsko-dalmatinskoj županiji.