Izvor: Pixabay

Hrvatska turistička ponuda i hrvatski proizvodi na najljepšoj tržnici Europe


Objavljeno: 17. 05. 2017. , Ažurirano: 24. 05. 2017.


Ministarstvo turizma, Ministarstvo poljoprivrede i HGK u Mađarskoj predstavljaju turističko-proizvodnu ponudu Hrvatske

U sklopu trodnevne manifestacije Hrvatska tržnica koju su pokrenuli Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica u Mađarskoj i Hrvatska gospodarska komora s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije, u Budimpešti će se od 23. do 25. svibnja 2017. godine održati promotivno-prodajna akcija hrvatskih proizvoda.

Manifestacija će se održati na najljepšoj tržnici Europe „Nagy Vásásrcsarnok“ u Budimpešti gdje će se potencijalnim mađarskim turistima predstaviti hrvatska kultura i gastronomija, turistička ponuda hrvatskih destinacija te široki spektar proizvoda karakterističnih za Republiku Hrvatsku uoči nadolazeće turističke sezone.

Na manifestaciji će sudjelovati Turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske, Brodsko-posavske, Bjelovarsko-bilogorske, Istarske i Primorsko-goranske županije te Turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovnika i Biograda. Svoje proizvode za degustaciju i prodaju, na svjetski poznatoj tržnici u Budimpešti, ponudit će izlagači – predstavnici četiri klastera: Dalmacije, Istre i Kvarnera, Slavonije i Središnje Hrvatske vođeni predstavnicima Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske poljoprivredne agencije. Svoje ponude i proizvode poput, suhomesnatih proizvoda, sireva, maslinovog ulja, vina, prirodne kozmetike i sl. predstavit će oko 30 hrvatskih proizvođača.

Manifestaciju će službeno otvoriti ministar turizma Gari Cappelli i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić u prisustvu potpredsjednika Hrvatske gospodarske komore Josipa Zahera u utorak, 23. svibnja 2017. godine s početkom u 11:30 sati na Velikoj tržnici u Budimpešti (Vámház krt. 1-3, 1093 Mađarska).

Drugi dan manifestacije Hrvatska tržnica u Budimpešti održat će se Doručak s hrvatskih farmi na kojemu će se doručkovati prehrambeni proizvodi s oznakama kvalitete: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše, te brašno i kruh s hrvatskih polja.

Sva tri dana ove manifestacije bit će organiziran prigodni kulturni program turističkih zajednica te različite kulinarske prezentacije, a ministar turizma Cappelli, ministar poljoprivrede Tolušić i potpredsjednik HGK Josip Zaher osobnim će sudjelovanjem na ovoj manifestaciji pokazati kako poljoprivreda, turizam i gospodarstvo moraju ići ruku pod ruku kada je riječ o promociji Hrvatske i njezinih prehrambenih proizvoda.

„Turizam je horizontalna djelatnost i ostvarivanje našeg punog turističkog potencijala ovisi i o drugim sektorima. Iz tog razloga smatram da je iznimno bitno raditi na što boljem povezivanju ponuda i poticanju zajedničke suradnje među svim dionicima u sektoru, ali i povezivanju s proizvođačima i pružateljima usluga iz drugih industrija. Kroz ovakve projekte želimo još bolje povezati i prezentirati sve naše lokalne i regionalne ponude te time stvoriti zaokruženu turističku priču kroz koju možemo našim gostima na puno bolji način dočarati svo bogatstvo i zanimljivosti koje se nude u čitavoj Hrvatskoj“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli nadodavši kako vjeruje da će se ovakvo zajedničko predstavljanje na našim emitivnim tržištima nastaviti i u budućnosti.

„Ovaj projekt prirodni je nastavak naše akcije Kupujmo hrvatsko koja ovime prelazi nacionalne okvire i promovira Hrvatsku kao zemlju kvalitete. Uz vrhunske kvalitetne proizvode, među tridesetak tvrtki koje HGK dovodi, posebno ističemo nositelje znakova kvalitete Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta“, rekao je potpredsjednik HGK Josip Zaher naglasivši kako HGK i ovim putem podupire internacionalizaciju poslovanja naših proizvođača i pridonosi povećanoj turističkoj potrošnji. Hrvatska gospodarska komora je prije 20 godina pokrenula akciju Kupujmo hrvatsko, a prije tri godine započeli su sektorski povezivati hrvatske tvrtke akcijom Hrvatski proizvod za hrvatski turizam kako bi se što više domaćih proizvoda našlo u hrvatskoj turističkoj ponudi.

Podsjetimo, velikim Doručkom s hrvatskih farmi koji je održan u Zagrebu 13. svibnja završila je višemjesečna informativna kampanja Ministarstva poljoprivrede i Hrvatske poljoprivredne agencije po hrvatskim županijama, koja je promovirala domaće proizvode i poticala njihovu potrošnju. U kampanji je sudjelovalo oko 500 poljoprivrednih proizvođača iz cijele Hrvatske.

„Pozitivni učinci kampanje u Hrvatskoj već su vidljivi: smanjen je uvoz konzumnog mlijeka, mesa peradi, smrznute svinjetine, sira i jaja. To znači da su se trgovci osvijestili i da se mijenjaju trendovi, da se potrošači okreću lokalnim proizvodima i domaćoj hrani. Hrvatska ima veliki potencijal u proizvodnji hrane, a uvozimo goleme količine hrane. Okrenimo zajedno taj negativni trend i pretvorimo hrvatsku u zemlju koja će proizvoditi dovoljno hrane ne samo za svoje stanovništvo već i za izvoz“, izjavio je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić.