Izvor: Shutterstock

Radionice “Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća”


Objavljeno: 01. 06. 2016. , Ažurirano: 29. 07. 2016.


Edukacija gospodarstvenika iz područja marketinga kroz radionice sa praktičnim primjerima.

„ULOGA MARKETINGA U STVARANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA“

1. OPIS:
Predavanja će biti fokusirana na ulogu marketinga u ukupnom poslovanju poduzeća, kao i razvoju različitih strategija marketinga koje mogu pomoći poduzećima da prežive i omoguće razvoj poduzeća u vrlo izazovnom i konkurentskom okružju.

Temeljna odrednica suvremenog marketinga je potpuna gospodarska orijentacija na tržište i potrošača što ga čini vrlo bitnim elementom u ukupnim gospodarskim kretanjima. Suvremena globalna svjetska kretanja jednostavno zahtijevaju neprestano prilagođavanje različitim izazovima i promjenama na tržištu. Neke od tih promjena su vidljive ili predvidive, ali ima i onih koje je puno teže prepoznati. Upravo brzina reakcije na promjene i uporno prilagođavanje, omogućuje poduzeću stvaranje konkurentske prednosti na tržištu.

Osnovni  zadatak na kraju radionice će dati odgovore na nekoliko važnih pitanja:
· Na koji se način mogu usporediti sa svojom konkurencijom?
· Kako mogu identificirati i odabrati profitabilne marketinške segmente/elemente?
· Kako otkriti nove prodajne kanale?
· Na koji se način moja ponuda/proizvod razlikuje od mojih novih i starih konkurenata?
· Kako se trebam ponašati prema konkurenciji?
· Kako zadovoljiti svoje kupce i izgraditi lojalnost marke?
· Kako odrediti cijenu proizvoda?
· Trebam li potrošiti novac na promociju?

2. CILJ RADIONICE:
· Upoznati polaznike s važnošću marketinga u tržišnom gospodarstvu
· Usvajanje marketinškog pristupa u procesu poslovnog odlučivanja
· Upravljanje elementima marketinškog miksa
· Izrada marketinškog plana
· Osiguranje kvalitetene komunuikacije između pružatelja i korisnika usluge

3. CILJNA SKUPINA:
Modul je namijenjen prvenstveno menadžerima i svim onima koji aktivno sudjeluju u procesu donošenja poslovnih odluka i kreiranju strategije poslovanja poduzeća.

4. TRAJANJE RADIONICE
11.00 – 15.00 sati (uz pauzu po dogovoru s polaznicima)

5. RASPORED ODRŽAVANJA RADIONICA
07.06.2016. – ŽK ČAKOVEC
28.06.2016. - ŽK SLAVONSKI BROD
04.10.2016. – ŽK SPLIT
25.10.2016. – ŽK ŠIBENIK
15.11.2016. - ŽK BJELOVAR

5. PREDAVAČ
Tin Simonić, GEFCO d.o.o.

VAŽNO: sve radionice su besplatne ali su ograničene na maksimalno 20 polaznika. Zbog toga je poželjno što prije se prijaviti i rezervirati svoje mjesto kontakt osobi u županijskoj komori gdje se radionica održava.

 

ŽK

ADRESA

KONTAKT OSOBA

BJELOVAR

Petra Preradovića 4/I, 43000 Bjelovar

Igor Brajdić– 043 274 066, ibrajdic@hgk.hr;

ČAKOVEC

Ivana Gorana Kovačića 2, 40 000 Čakovec

Jagoda Horvat – 040 313 060, jhorvat@hgk.hr

SLAVONSKI BROD

Matije Mesića 9, 35000 Slavonski Brod

Maja Balen Mušija – 035 448 583, mbalen@hgk.hr

SPLIT

Ante Trumbića 4, 21000 Split

Rade Maršić – 021 321-159, rmarsic@hgk.hr

ŠIBENIK

Fra Jerolima Milete 31, 22000 Šibenik

Jagoda Vlahov – 022 311 600, jvlahov@hgk.hr

 

Za sve dodatne informacije kontaktirati g. Saša Subotić, HGK - Sektor za promet i veze, predsjednik CroatiaPRO Odbora na e-mail: ssubotic@hgk.hr ili tel: 01 4606 763