Strukovna grupacija trgovine motornim vozilima i dijelovima naglašava važnost bolje informiranosti potrošača u slučajevima nastalih šteta na vozilima


Objavljeno: 30. 11. 2017. , Ažurirano: 14. 12. 2017.


U Županijskoj komori Split 11. prosinca održana je 5. sjednica Strukovne grupacije trgovine motornih vozila i dijelova na kojoj se aktivno raspravljalo o nužnosti što bolje i kvalitetnije informiranosti potrošača u slučajevima nastalih šteta na vozilima radi zaštite, prepoznatljivosti i daljenjeg razvoja ovlaštenih servisnih radionica u njihovu, zasad, neravnopravnom položaju prema osiguravajućim društvima.

Predsjednica Grupacije Jasenka Perić nazočne je kratko informirala o bitnim zaključcima s konvencije Hrvatske auto struke održane 10. studenoga u Zagrebu. Naglašena je nužnost ulaganja u radionice adekvatnom opremom, pristupom tehničkim informacijama i školovanju kako bi se novi modeli automobila, koji imaju ugrađene nove vrste tvrdih metala, radi sigurnosti putnika adekvatno popravili.

Predstavnici Udruge za zaštitu prava potrošača Splitski potrošač Vlado Biljarski i Iskra Maras kratko su predstavili aktivnosti i domenu ovlasti Udruge te se složili da će s Grupacijom uložiti dodatne napore u osvješćivanju i informiranosti potrošača o njihovim pravima u slučajevima nastale štete na vozilima kako bi se zaštitio i unaprijedio rad ovlaštenih servisnih radionica te na taj način potaknuti osiguravajuća društva da poštuju rad servisa u valorizaciji njihova rada.

Usuglašen je zajednički stav o nužnosti održavanja okruglog stola o istoj temi tijekom veljače 2018. godine, na kojem bi sudjelovali predstavnici automobilske struke, oštečenici odnosno potrošači, predstavnici Udruge za zaštitu potrošača te resornog ministarstva.