Poslovni forum tvrtki Kine i zemalja Srednje i Istočne Europe u okviru suradnje 16+1

Vrijeme održavanja: 05.11.2016. - 06.11.2016.   /   Rok prijave: 24.10.2016.

U nastavku na inicijativu 16+1 suradnje Kine i zemalja Srednje i Istočne Europe, u Rigi će se od 5. do 7. studenoga održavati peti Sastanak šefova vlada zemalja 16+1.

Na marginama toga političkog okupljanja, Agencija za investicije i razvoj Latvije, 5. i 6. studenoga 2016. organizira međunarodni Poslovni forum za tvrtke iz Kine i zemalja Srednje i Istočne Europe.

Forum će obuhvatiti nekolicinu područja u kojima postoji perspektiva za suradnju, obraćajući pritom osobitu pozornost na različite aspekte poduzetništva u 21. stoljeću.

Tako će dio foruma činiti panel-rasprave tijekom kojih će istaknuti stručnjaci otkriti važnost transporta i logistike, ulaganja i financija, trgovine, turizma te industrijalizacije i održivog razvoja, a sve u kontekstu 16+1 inicijative. No, ključni dio poslovnog foruma bit će B2B sastanci koji su, prema programu, planirani 5. studenoga u popodnevnim i 6. studenoga u jutarnjim satima. Također, 6. studenoga planirane su i posjete latvijskim tvrtkama.

Detaljne informacije o programu, samom događanju te mogućnostima povoljnijeg smještaja koji organizator nudi, nalaze se na službenim stranicama događanja.

Također, u skladu s dobivenim informacijama organizatora, više detalja o kineskim tvrtkama koje će sudjelovati, eventualnom rasporedu individualnih razgovora te informacije o tome koje će se latvijske tvrtke tijekom planiranog programa posjetiti, bit će dostupne u narednim tjednima na službenim stranicama događanja.

Sudjelovanje na Poslovnom forumu je besplatno, a prijave za sudjelovanje obavljaju se izravno online, na službenim stranicama organizatora putem prijavnog obrascaPrijave se zaprimaju do 24. listopada 2016. te sadrže dva koraka prijave:

(1) Zainteresirana tvrtka prijavljuje se putem online obrasca i u roku 72 sata dobiva povratni odgovor. Ako je prijava prihvaćena, tvrtki se dostavlja lozinka na e-adresu (koja se mora upisati prilikom prijave).

(2) Ponovnim ulaskom u sustav registracije sudionika (s dostavljenom novom lozinkom), tvrtka popunjavanjem ostalih traženih podataka dovršava svoju prijavu na Poslovni forum. 

U dogovoru s latvijskim organizatorom, HGK je imenovana nacionalnim koordinatorom za navedeno događanje te se za sva dodatna pitanja i objašnjenja možete obratiti kolegici Jeleni Dumičić, višoj stručnoj suradnici u Sektoru za međunarodne poslove i EU (e-adresa: jdumicic@hgk.hr; tel.: 01/456-1774). 

Prema novo zaprimljenim informacijama organizatora, a s obzirom da je registracija sudionika u tijeku te je još uvijek otvorena, konačni popis sudionika iz Kine i drugih europskih zemalja će biti dostupan u posljednjem tjednu listopada. Tijekom foruma predstavnici tvrtki će imati priliku sudjelovati u individualnim poslovnim sastancima (B2B) ukoliko su tako naznačili u svojim online prijavama. Raspored održavanja sastanaka organizirat će se kroz mobilnu aplikaciju te će tvrtke koje su se registrirale za individualne sastanke biti dostupne u navedenoj mobilnoj aplikaciji. Aplikacija pruža mogućnost da svaka tvrtka sama potraži i pronađe tvrtku s kojom se želi sastati i razgovarati te predloži termin sastanka. Daljnje upute o procesu i aplikaciji organizator će naknadno dostaviti te ćemo ih pravovremeno objaviti.

 

Kontakti

  • Jelena Dumičić viša stručna suradnica, Pododjel za prekomorska tržišta Tel: +385 1 456 1774 Email: jdumicic@hgk.hr