Allen Halamić, član uprave Lidl Hrvatska, Zlatko Vinković, poljoprivredni proizvođač i Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK
Izvor: HGK

Lidl u suradnji s HGK pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ usmjeren domaćim proizvođačima voća i povrća


Objavljeno: 04. 11. 2016. , Ažurirano: 07. 11. 2016.


Javni natječaj za proizvođače traje od 4. studenoga do 15. prosinca

Trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, pokrenuo je projekt 'Okusi svoj zavičaj' kojim domaćim proizvođačima voća i povrća želi omogućiti da svoje svježe voće i povrće plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Proizvođači se mogu prijaviti putem javnog natječaja koji traje od 4. studenoga do 15. prosinca, a prijaviti se mogu obiteljska poljoprivredna gospodarstva, proizvođačke organizacije i ostali organizacijski oblici poljoprivrednika.

"Poticanje potrošnje svježeg voća i povrća nije bitno samo zbog konkurentnosti malih poljoprivrednih gospodarstava, već i radi pravilne prehrane. Cilj je ovog projekta potrošačima ponuditi prvoklasne domaće, svježe plodove, u najkraćem mogućem roku od berbe", kazala je Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK, dodavši da trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj sve više prepoznaju i preferiraju hrvatsko. Istaknula je i da je to velika potvrda i priznanje domaćim proizvođačima kojima Lidl tako olakšava plasman roba, dok istodobno kupcima nudi istinski vrijedan i kvalitetan proizvod.

Predstavljanje projekta znakovito je održano u novom skladištu poljoprivrednog proizvođača Zlatka Vinkovića, Lidlovog najdugovječnijeg dobavljača, koji je u deset godina suradnje s Lidlom znatno proširio svoju proizvodnju. "Počeli smo kao malo obiteljsko gospodarstvo, dok danas krumpirima i lukom, a uskoro i bučom, opskrbljujemo svih 89 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Možemo reći da je naš obrt rastao zajedno s Lidlom i zahvaljujući njemu", rekao je Zlatko Vinković, Lidlov dobavljač iz Belice pored Čakovca.

"Cilj nam je omogućiti prodaju proizvoda domaćih proizvođača u našim trgovinama. Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, želimo projektom 'Okusi svoj zavičaj' dodatno poduprijeti poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja", poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.

Više informacija o natječaju možete saznati na Lidlovom webu.