Izvor: Pixabay

Josip Grilec, direktor tvrtke Stražaplastika d.d., Hum na Sutli


Objavljeno: 20. 09. 2015. , Ažurirano: 17. 02. 2020.


O nama poduzetnicima ovisi koliko nam je Komora biti korisna

Oko Komore postoji podjeljeno mišljenje. Oni koji je koriste imat će samo benifite od toga, a oni koji je ne koriste najčešće će je kritizirati ne zbog Komore samo nego zbog sebe samih.
Naša tvrtka je često odlazila na strane sajmove u Europu ili izvan nje, uz pomoć HGK. Ona je oganizirala sve, a mi smo samo došli tamo i prezentirali naše proizvode. Ponekad ulovimo tržište, a ponekad ne. No to nije stvar Komore nego nas samih, toga koliko uspijemo motivirati potencijalne kupce da smo baš mi ti koje bi oni željeli imati kao dobavljača. Jednako je takvo pitanje i ono članarine, je li ona visoka ili niska. Teško mi je reći. No svaki iznos članarine je zanimljiv jer ako iskoristite odlazak na jedno predavanje koje organizira netko drugi, a za koje biste platili kotizaciju od tisuću ili više kuna da je po komercijalnim cijenama, onda se to svakako isplati.

Komora je institucija na koju se uvijek možete osloniti u zemlji i svijetu i dobiti uslugu koju tražite. To je jedini smisao postojanja Komore, da bude servis za sve nas poduzetnike kako bismo napravili poslovni iskorak naprijed.