Hrvatske tvrtke kreću u osvajanje inozemnih tržišta


Objavljeno: 07. 08. 2017. , Ažurirano: 09. 08. 2017.


Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo hrvatske su tvrtke koje će sudjelovati u programu Ready2Go , koji pruža mogućnost hrvatskim malim i srednjim tvrtkama unaprjeđivanje znanja u nastupu na odabranim međunarodnim tržištima. Projekt financira Europska komisija, a razvio ga je međunarodni konzorcij predvođen talijanskom Agencijom za promicanje internacionalizacije Promos u suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom (Enterprise Europe Network).

„Međunarodno tržište nije više rezervirano samo za velike korporacije, već se i male tvrtke sve više počinju širiti na inozemna tržišta. Međutim, pokretanje poslovanja u inozemstvu svakako nije jednostavan proces, zbog čega projekt Ready2Go daje potporu dinamičnim malim i srednjim tvrtkama iz Europe kako bi uspješno krenuli u globalne vode. Po završetku projekta, naučene prakse moći će se primjenjivati i na druge hrvatske tvrtke kako bi im se olakšali prvi koraci inozemnog poslovanja“, rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove i EU pri HGK Silva Stipić Kobali.

Ready2Go pruža individualni program treninga i obuke koji je posebno prilagođen poslovanju pojedinih tvrtki, a cilj je treninga za svaku tvrtku kreiranje međunarodnog poslovnog plana, tj. strateškog pregleda za postavljanje ciljeva i brzi početak međunarodnog napredovanja. Jedinstven je jer, uz individualni pristup, sudionicima omogućuje podršku pri istraživanju inozemnih tržišta, grupne treninge koji će se održavati u pet različitih gradova diljem Europe te sudjelovanje u B2B-razgovorima u ciljnim zemljama.

Dosad je provedena prva faza projekta te je odabrano 80 europskih tvrtki. Projekt je usmjeren na pet ciljnih tržišta - Čile, Indija, Kamerun, Kanada i SAD, a sudionici projekta će moći dobiti uvid u načine rada pojedinih zemalja te će imati priliku uspostaviti kontakte, što im može pomoći pri pronalasku novih poslovnih partnera.