ŽK Pula: Održana nova radionica o digitalnom marketingu


Objavljeno: 01. 12. 2017. , Ažurirano: 15. 12. 2017.


Besplatna edukacija o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja namijenjene poduzetnicima, održana je 13. prosinca u ŽK Pula u sklopu projekta Digitalna garaža kojeg je pokrenuo Google u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra. Podsjetimo kako je prethodna radionica naziva „Pokreni digitalnu transformaciju svog poslovanja“ u ŽK Pula održana 23. studenog, te je također okupila velik broj zainteresiranih poduzetnika i sudionika koji svjedoče o velikoj potrebi za razvojem digitalnih kompetencija.

Radionicu je ponovo vodio predavač Dean Krizmanić iz Otvorenog učilišta Algebra koji je sudionike upoznao s načelima izgradnje online prisutnosti, s optimiziranjem tražilice i nastupu na pretraživačima, te s mjerljivim marketinškim konceptima na društvenim mrežama. Kao što je predavač već istaknuo na prethodnoj radionici, projekt „Digitalna garaža“ u sklopu kojeg je predavanje održano, u Europskoj uniji traje već dvije godine, a cilj mu je podizanje razine digitalnih kompetencija s obzirom da će, prema procjeni Europske komisije, za nekoliko godina čak 90% svih radnih mjesta zahtijevati određenu razinu digitalnih vještina.

Upravo iz tog razloga, u organizaciju ovakvih radionica uključila se i HGK Županijska komora Pula kako bi malim i srednjim tvrtkama pomogla u ubrzanju poslovnog rasta te u lakšem pristupu globalnom tržištu korištenjem digitalnih alata.