Kupujmo hrvatsko: Potrošačko domoljublje zaustavit će krizu

HGK
Predsjednik HGK Luka Burilović u društvu nagrađenih mališana, javnih osoba koje su došle podržati akciju i superjunaka Marija Valentića
Hrvatska gospodarska komora nastavlja s promocijom domaćih kvalitetnih proizvoda putem naše najpoznatije nacionalne akcije "Kupujmo hrvatsko", koja će se održava u Zagrebu, na Trgu bana Jelačića 29. i 30. rujna 2016. godine, od 7 do 19 sati.

„Trenutno je u Hrvatskoj više od 211 tisuća nezaposlenih. 'Kupujmo hrvatsko' je rješenje“, istaknuo je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović tijekom svečanog otvorenja akcije 'Kupujmo hrvatsko' danas, 29. rujna, u Zagrebu.

Naglasio je da svi imamo jednaku odgovornost za stanje ekonomije, a da je pozitivan odnos prema vlastitom proizvodu najbolji način iskazivanja domoljublja. „Apeliram na svijest svakoga građanina: kupovinom domaćeg čuvamo radna mjesta i stvaramo bogatiju Hrvatsku“, kazao je Burilović, ističući da 'Kupujmo hrvatsko' mora postati stil života. Zahvalu je posebice uputio tristotinjak hrvatskih proizvođača koji 29. i 30. rujna, od 9 do 19 sati, u Zagrebu izlažu i prodaju svoje proizvode po povoljnim cijenama. „Posebno priznanje trebamo dati herojima današnjice, zato vas sve pozivam da potrošačku košaricu dopunite sa samo pet posto više domaćeg. Jamčim da će to imati pozitivan učinak na ukupno gospodarstvo“, istaknuo je Burilović.

„Najveća su naša kvaliteta upravo domaći proizvodi. HGK to ovom akcijom pokazuje, a građani prepoznaju pa se njih 84 posto odlučuje na kupnju proizvoda hrvatske kvalitete“, rekla je Mirka Jozić, izaslanica zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića.

Ususret zagrebačkoj akciji, u osnovnim i srednjim školama na natjecanjima likovnih i literarnih radova na temu 'Kupujmo hrvatsko', nagrađeni učenici osvojili su pametne telefone i tablet marke Vivax – hrvatske proizvode tvrtke M-SAN. U kategoriji likovnih radova, nagradu je osvojilo četvero učenika 4. a razreda Osnovne škole Grigora Viteza te jedna učenica 6. a razreda Osnovne škole Julija Klovića. Nagradu u kategoriji literarnih radova osvojila je učenica 3. b razreda Škole primijenjene umjetnosti i dizajna. Svima je nagradu uručio predsjednik Burilović, pritom ističući koliko je pohvalno da su se na svoj način u akciju uključili i školarci. „Bitno je od najranije dobi buditi svijest o važnosti kupovine hrvatskog“, tvrdi Burilović.

Ovogodišnju Akciju podupiru i mnoge javne osobe.

Inače, HGK ovom nacionalnom akcijom još od 1997. godine promiče hrvatske kvalitetne proizvode, osobito nositelje prestižnih znakova 'Izvorno hrvatsko' i 'Hrvatska kvaliteta', s ciljem osvješćivanja važnosti proizvodnje i kupovine takvih proizvoda radi očuvanja radnih mjesta i boljitka ukupnoga hrvatskoga gospodarstva.

Kontakti

  • Tihana Buić Stručni suradnik Tel: +385 1 456 1550 Email: tbuic@hgk.hr
  • Petra Halar Pripravnik Tel: +385 1 456 1708 Email: phalar@hgk.hr